Menu

Oferta

Generalny dystrybutor firm

Generalny dystrybutor

Instrukcja zgłaszania RMA

Instrukcja zgłoszenia urządzeń do serwisu RMA


Przed wysłaniem urządzenia do siedziby naszej firmy, niezbędne jest wypełnienie formularza w systemie zgłoszeniowym reklamacji RMA poprzez wprowadzenie unikalnego dla każdego urządzenia numeru seryjnego SN.

4527.jpg

 

Następnie do prawidłowego zgłoszenia reklamacji zostaną  Państwo poproszeni o podanie kilku niezbędnych informacji:

- nazwa firmy

- opis usterki

- adres e-mail

Na bieżąco będą Państwo informowani drogą e-mail o kolejnych etapach reklamacji.

Nasz system umożliwia również klientom w każdym momencie w pełni monitorować postęp prac, dzięki temu mają Państwo kontrolę nad przesłanymi do nas urządzeniami.

Po dokonaniu zgłoszenia prosimy o dostarczenie urządzenia w terminie 14dni.

Adres wysyłkowy:

P.W. BATNA
SERWIS
Ul. Łódzka 52 lok. 5
42-200 Czestochowa

Rozpatrzone reklamacje wysyłamy równolegle z nowym zamówieniem chyba ,że klient życzy inaczej.

UWAGA

Proszę nie przysyłać urządzeń bez wcześniejszego dokonania zgłoszenia RMA jak również urządzeń nie pochodzących z dystrybucji firmy P.W.BATNA. Urządzenia te będą odsyłane na koszt odbiorcy.

W razie problemów prosimy o kontakt z naszym zespołem.

serwis@anteny24.pl marcin@anteny24.pl rma@anteny24.pl